سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه دیوانه و دیوانه ترم می خوانند قاصدک دریابم ! روح من عصیان ز

+ نوشته شده در  پنجشنبه هفتم دی 1391ساعت 13:16  توسط آدم چاق  |  10 نظر
بی بی. سی. چهل .پنجاه .شصت .هفتاد .هشتاد .نود. صد

امروز توی بی آرتی نشسته بودم دو تا دختر خانم نستبا کپلی کنارم ایستاده بودند با هم حرف می زدند. داشتم کتاب می خواندم و اصلا توی فاز فال گوش ایستادن نبودم که دیدم دارند درباره وبگردی و این حرفها حرف می زنند.

کمی که بیشتر گوش کردم دیدم ای دل غافل دارند در مورد وبلاگ من صحبت می کنند. سرم را انداختم پایین و گوشهایم را تیز کردم ببینم چه می گویند.

گویا چند وقت قبل اسم وبلاگ بنده را توی یکی از برنامه های شبکه فارسی بی بی . سی آورده اند.!!!!!!!! ما هم که اهل ماهواره و این بساطها نیستیم تا از اینجور برنامه ها ببینیم.(دلیلش هم کاملا شخصی است و به اعتقادات مذهبی و تربیتی خانوادگی ما مربوط می شود)  هرچی گوشم را تیز کردم بقیه حرفشان را بشنوم ببینم اصلا برنامه در مورد چی بوده و جریان چی بوده نفهمیدم. چون دو تا صندلی جلوتر خالی شده بود و اینها رفتند و نشستند.

با همسر جان و پسرها در میان گذاشتیم گفتند مگر حرف سی. یا صی می زنی؟ گفتم آخه کجای زندگی من سی. یا . صی است که بخواهم در موردش حرف بزنم یا بنویسم. فقط خیلی دلم می خواهد ببینم بحث چی بوده که مطالب روزمره نوشت و خاطره نوشت و درد دل نوشت زندگی من به دردشان خورده. پسر هم کلی هندوانه دادند زیر بغل ما که نه مامان وبلاگت خیلی هم مطلب جالب داره. بعضی وقتها که مطلب علمی خوب هم می گذاری من خودم می خوانم تازه روز نوشته ات را هم حداقل من و بابا می خوانیم تا بیشتر از نگرانیها و دلتنگیهایت سر در بیاوریم. جواب دادم خوبه خوبه وانت هندوانه فروشی ما پر شد الان می خواهم بروم کاسبی. پس نامردها چرا کامنت نمی گذارید فقط سرک می کشید؟!!!! بی معرفتها.

حالا از شما دوستان و جماعت ماهواره تماشا کن درخواست دارم بگویید جریان چی بوده؟ این برنامه در مورد چی بوده؟ کی پخش شده؟ اگر اطلاعی دوستان از این گمشده دارید خبر دهید که حسابی فضولی دانمان درد گرفته است بدانیم مطالب من چه ربطی به یک شبکه مثل این دارد؟!!!!! نمردیم و خبر چاقی ما بین المللی هم شد و احتمالا چند وقت دیگر در سازمان ملل نیز در این مورد یک کنفرانسی گروهی چیزی تشکیل می دهند جهت دفاع از  حقوق چاقهای جهان  از جمله آدم چاق. حالا به مادر جانمان بگویید هی لقمه های ما را بشمارد!!!!!! آن مهوشان ترکه ای که اسمشان سر از شبکه های خارجی در نیاورده؟ یکی هم که معروف شده چشم ندارند ببینند.

+ نوشته شده در  سه شنبه پنجم دی 1391ساعت 16:33  توسط آدم چاق  |  33 نظر
حس خوشبختی

یک روز که حسابی کار داری همه چیز به هم می پیچد. هرچه هم که از شب برنامه ریزی درست و دقیق داشته باشید انگار یکی حقوق می گیرد که برنامه های شما را به هر شکلی که شده به هم بزند. دیروز از صبح برنامه ریزی کردم که به همه کارهایم برسم و از آنجایی که نیمی از کارها را باید در محدوده طرح ترافیک انجام می دادم خوب ناگزیر به استفاده از مترو و تاکسی بودم.

صبح اول صبح قبل از منشی رسیدم اداره. از پله ها که بالا می رفتم دیدم این راه پله اداره  عجب برقی می زند. بله سنگ ها را کف سابی کرده بودند و واکس زده بودند. حسابی براق شده بود و انگار نه انگار که 20 سالی از عمرشان می گذرد. روش جالبی بود شاید برای شب عید پیشنهاد بدهم راه پله های آپارتمانمان را هم چنین کاری کنند.

کارهای آن روز را نوشتم و گذاشتم روی میز منشی و برگشتم بنشینم روی صندلی غافل از اینکه کفسابی باعث شده کف اتاق ما هم لیز باشد و صندلی از پشتمان فرار کند و لیز بخورد و خلاصه یک جاخالی کُمیک اتفاق بی افتد و آدم چاق با ما تحت زمین بخورد . جای شما خالی که از خنده ریسه بروید و بنده بودم که در این وانفسا با حول و ولا از جایم بلند شدم تا کسی از راه نرسیده و مرا سوژه خنده خود نکرده. در حالیکه هنوز کمر درد شب یلداییمان خوب نشده تشدید هم شد.


قاصدک غم دارم!
 قاصدک غم دارم ، غم آوارگی و دربدری

غم تنهایی و خونین جگری ،

قاصدک وای به من ، همه از خویش مرا می رانند

همه دیوانه و دیوانه ترم می خوانند

قاصدک دریابم ! روح من عصیان زده و طوفانیست

آسمان نگهم بارانیست

قاصدک غم دارم

غم به اندازه سنگینی عالم دارم

قاصدک غم دارم
- خرید نمونه سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور رشته حسابداری
- خرید سی دی خودآموز حسابداری نیاز - اورجینال
- خرید سی دی مجموعه نرم افزار های حسابداری فارسی
- خرید پکیج کامل مجموعه نرم افزار های حسابداری فارسی
- خرید سی دی آموزش جامع تایپ فارسی و لاتین / اورجینال
- فروش کتاب الکترونیکی آموزش گرامر انگلیسی
- خرید راهنمای آموزش زبان آلمانی
- خرید بسته زبان عربی درخواب+Rosetta Stone Arabic
- خرید پکیج کامل آموزش زبان پشتو (تاجیکستانی و افغانستانی ) سطح اور جینال
- خرید سی دی آموزش زبان سوئدی رزتا استون
- خرید سی دی آموزش زبان فرانسوی رزتا استون
- خرید سی دی آموزش زبان اسپانیایی رزتا استون
- خرید سی دی آموزش زبان انگلیسی رزتا استون
- خرید سی دی آموزش زبان عربی رزتا استون فروشنده: پویا پرداز
- خرید سی دی آموزش زبان اسپانیایی Spanish
- خرید پکیج استثنایی و جدید آموزش زبان انگلیسی برای خانواده
- خرید سی دی آموزش گرامر زبان فرانسه French Grammer
- خرید پکیج موفقیت در آزمون های تافل، آیلتس و GRE
- خرید سی دی آموزش مکالمه زبان انگلیسی مجیک انگلیش ویژه کودکان / اورجینال
- خرید سی دی آموزش تدریس زبان انگلیسی