سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزنامه آلمانی \تاتس\ با کارگردان این نمایش که از او با نام مستع


به گفته حمزه، یک فعال سیاسی از شهر القصیر «شبیحه با دقت زیاد از میان افراد طایفه علوی و کسانی انتخاب می‌شوند که در باشگاه‌های ورزشی مشغول پرورش اندام خود هستند. آنها آماده هستند تا در حد مرگ از بشار اسد حمایت کنند و وی را به مثابه خدا می‌بینند».

نمیر که عمویش رهبری یک گروه فرعی از شبیحه را بر عهده دارد، می‌گوید که «حکومت سوریه بسیار دقت می‌کند که هیچ ارتباطی میان آن و گروه شبیحه کشف نشود و همواره اعضای شبیحه را از این امر می‌ترساند که در صورت سقوط دولت اسد، اعضای این گروه به دست مردم و سنی‌ها از بین خواهند رفت چرا که دشمن اصلی حکومت، سنی‌ها هستند. معمولا انگیزه‌های اقتصادی، فقر و نفرت مذهبی و طایفه‌ای باعث جذب افراد به شبیحه می‌شود».

مهم‌ترین جنایات شبیحه
این عملیات بر تعداد زیادی از نیروهای لباس شخصی (شبیحه) وابسته به رژیم بشار اسد در پز بسیجی ... تا بعثیجی ! | اعتراف فرمانده سپاه پاسداران ، به تشکیل گروههای شبه نظامی مانند بسیج برای حمایت از رژیم بشار اسد در سوریه

شکل جدید کمک حکومت ایران به ارتش رژیم بشار اسد برای سرکوب مردم سوریه ، با تشکیل گروهی شبه نظامی مانند بسیج | وقتی فرمانده سپاه انقلاب اسلامی ، سخن وزیر دفاع آمریکا را تائید می کند!

خبرگزاری فارس ، رسانه متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وابسته به حکومت جمهوری اسلامی ایران ، در تاریخ 31 مرداد 1391 در خبری با عنوان " ورلدتریبیون مدعی کمک ایران به سازماندهی شبه نظامیان در سوریه شد " ، نوشت :


اکبر فلاح‌زاده − یک کارگردان تبعیدی سوری اوضاع پریشان حکومت بشار اسد را به صورت نمایش عروسکی اجرا کرده و فیلم آن را هم در یوتیوب گذاشته تا همه ببینند.

 

در این نمایش عروسکی که نقش آفرینان آن بر سر انگشت حرکت می‌‌کنند، افزون بر مردم عادی، نقش نیروی سرکوبگر شبیحه و خود بشار اسد را هم بازی می‌‌کنند . نمایش با بی قراری اسد شروع می‌شود که خوابش نمی‌برد، چون کابوس می‌بیند . شبیحه لالایی گویان او را به خواب می‌کند، اما اسد باز با دیدن کابوس از خواب می‌پرد . شبیحه مثل جن ظاهر می‌شود و به‌‌ اسد دلداری می‌دهد که کشور در امن و امان است. اما اسد مدام ناله می‌‌کند که خوابش نمی‌برد چون مدام کابوس می‌‌بیند. شبیحه به‌‌ او‌ اطمینان می‌‌دهد که 99 درصد مردم سوریه اسد را دوست دارند و جای نگرانی نیست. اسد هم کمی دلگرم می‌‌شود و می‌‌خوابد. اما یک دفعه از خواب پرانده می‌شود. می‌شنود که انقلاب شده و به‌‌ زودی اسد هم به‌‌ قذافی می‌‌پیوندد. اسد وحشت زده دور خودش می‌‌چرخد و ناله کنان می‌‌گوید: باید فورا با احمدی نژاد مشاوره کنم…

 

در قسمت‌های بعدی این نمایش که جدی‌تر پرداخت شده، مبارزان سوری هم نشان داده می‌شوند که به خانه‌ای پناه برده و مدام در خطر دستگیری توسط نیروهای امنیتی هستند . این نیروها همه جا می‌گردند و خانه‌های مردم را بازرسی می‌کنند.

 

 

 

صحنه‌ای از نمایش عروسکی در توصیف اوضاع سوریه

 

 

? گفت‌وگو با "جمیل"، هنرمند سوری

 

روزنامه آلمانی "تاتس" با کارگردان این نمایش که از او‌ با نام مستعار "جمیل" نام برده، گفت‌وگو کرده است که قسمتهایی از آن را می‌خوانیم:

 

تاتس: آقای جمیل از کی‌ تصمیم گرفتید دل‌ به‌‌ دریا بزنید و بشار اسد را در ملا عام دست بیندازید؟
- فروش آموزش تصویری دفاع شخصی ویژه بانوان/اورجینال
- فروش آموزش شیرینی پزی و شکلات پزی و سفره آرایی میوه آرایی و پخت ماهی /لیبل دار
- خرید کتاب صوتی لالایی های شبانه (DVDاورجینال)
- خرید نرم افزار جامع انواع فال طالع بینی روانشناسی1. تعبیر خواب 2. ستاره شناسی 3. روانشناسی رنگها
- خرید فیلم آموزش آشپزی وشیرینی پزی از مبتدی تا حرفه ای ایرانی خارجی چینی وایتالیایی اورجینال
- خرید نرم افزار ترجمه گریه کودک با زیرنویس فارسی DVD - اورجینال
- خرید اینترنتی آموزش اصول منشی گری برای استخدام (به زبان فارسی)- اورجینال
- خرید آموزش جامع آرایشگری کاملا فارسی کاملترین مجموعه آموزش آرایشگری منتشر شده در ایران
- خرید اینترنتی آموزش خیاطی به روش آسان:اصل به صورت تصویری و زبان فارسی
- خرید نرم افزار طراحی مدل موی مناسب چهره شما با وارد کردن عکستان اورجینال شرکتی
- فروش cd لاغری فقط در 10 دقیقه/اورجینال
- خرید فیلم آموزش آرایشگری 2012 اورجینال به زبان فارسی
- خرید اینترنتی آموزش بستن شال و روسری - کامل ترین مجموعه
- فروش مجموعه کامل آموزش خیاطی/اورجینال/
- فروش آموزش بافتنی به صورت تصویری/اورجینال/
- فروش مجموعه مدلهای بافتنی /اورجینال/
- فروش آموزش بافتنی به صورت تصویری/اورجینال/به صورت دوبله فارسی
- خرید فیلم سری جدید آموزش بافتنی کودک/اورجینال/
- خرید پکیج بی نظیر تغذیه اسلامی و طب قرآنی از زبان حکمای بزرگ (دکتر خدادادی و دکتر روازاده)
- خرید سی دی دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج